Педагогічна рада «Узагальнення результатів проведення комплексного самооцінювання діяльності Плесецької гімназії»
Що сприяє ефективному стратегічному розвитку та побудові внутрішньої системи якості освіти в школі? Систематичне відстеження результатів та подальше коригування освітньої діяльності. Щоб це реалізувати, потрібно визначити позитивні та негативні чинники, що впливають на функціонування закладу освіти. А допоможе в цьому комплексне вивчення та самооцінювання освітньої діяльності. Саме тому протягом 2022-2023 навчального року колектив Плесецької гімназії проводив комплексне самооцінювання діяльності закладу за чотирма напрямами. Узагальнення результатів самооцінювання відбулося на педагогічній раді 27 червня 2023 року.
Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності.
Напрями самооцінювання освітньої діяльності відповідали стратегії розвитку закладу освіти та містять:
- систему оцінювання здобувачів освіти;
- оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
- освітнє середовище закладу освіти;
- управлінські процеси закладу освіти.
Для проведення ефективного й об’єктивного самооцінювання були залучені всі учасники освітнього процесу, затверджено склади робочих груп по кожному напряму. За результатами проведення самооцінювання будуть ухвалені управлінські рішення та результати самооцінювання будуть враховані у Стратегії розвитку закладу освіти та річному плані роботи школи на наступний 2023-2024 навчальний рік.
Самооцінювання – ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти. А ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом освіти всіх учасників освітнього процесу!