Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів НУШ – умотивований учитель. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати.
Моделюванню освітнього процесу в ІІ циклі (базовій загальній середній освіті) було присвячене засідання педагогічної ради Плесецької гімназії «Нова українська школа – простір освітніх можливостей». У НУШ застосовується інтегрований підхід до організації освітнього процесу. Він передбачає інтеграцію змісту та видів діяльності різних освітніх галузей навколо тем природничого та соціокультурного змісту. Саме інтегрований та діяльнісний підходи до навчання показали вчителі початкових класів, які вже пройшли повний курс навчання (4 роки) в НУШ. Вони поділилися з колегами своїми напрацюваннями та досвідом роботи в новій школі.
Розвиток ключових компетентностей, формування здібностей до самоосвітньої і командної роботи , дослідження, пошук, проектну діяльність, ігрові та творчі стратегії, алгоритм складання лепбуків розкрили присутнім початківці.
Злагодженістю і креативністю підходу до організації освітнього процесу в умовах НУШ педагоги довели, що покоління Z спонукає вчителя забути знайомий усім підхід до навчання, коли учні повинні слухняно сидіти за партами та уважно слухати. Настав час взаємодіяти і бути готовим працювати по-новому!