Із 2024/2025 навчального року стартує новий етап реформи НУШ, який
передбачає впровадження циклу базового навчання у 7-х класах закладів
загальної середньої освіти. Цей етап потребує ґрунтовної підготовки вчителів,
яка включає опрацювання нормативних документів та добір дієвих
педагогічних інструментів. До початку нового навчального року відбулись
зміни в процедурі оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-7
класів НУШ. Нова система не лише дозволяє вчителям забезпечити об’єктивну
та прозору оцінку знань і навичок учнів, а й робить освітній процес більш
цікавим та мотивуючим. Рекомендації щодо оцінювання по новому були розглянуті на педагогічній раді у серпні. Але після роз’яснень МОН і змін у програмному забезпеченні електронних журналів ще раз повернулись до питань: Як адаптувати методи оцінювання до нових реалій? Як
забезпечити рівні можливості для всіх учнів у процесі оцінювання? Як
проводити записи в класних журналах? Ці та багато інших запитань було
розглянуто на педагогічній раді на тему «Оцінювання результатів
навчання здобувачів освіти у 5-7 класів НУШ в 2024/2025 навчальному році»,
яка відбулася 18 жовтня 2024 року.
Заступник директора Ольга Шуст, прокоментувала актуальну
нормативно- правову базу щодо критеріїв та шкали оцінювання знань, вмінь та
навичок здобувачів освіти.
Педагоги Любов Мирончук, Людмила Якимінська, Наталія Дидяк підготувала огляд здійснення оцінювання результатів навчання з окремих освітніх галузей. Відбулося жваве обговорення важливих тем, що стосуються оцінювання результатів навчання, вироблення системи оцінювання закладом освіти.
Плесецька гімназія
Офіційний сайт Плесецької гімназії
Плесецька гімназія
Офіційний сайт Плесецької гімназії